De ISK (Internationale SchakelKlas) is een opleiding voor leerlingen tussen de 12 en 18 jaar. Leerlingen die uit het buitenland komen en de Nederlandse taal nog niet voldoende beheersen, leren in twee jaar zoveel dat ze naar het voortgezet onderwijs kunnen. Het basisprogramma bestaat voornamelijk uit Nederlands, maar ook CKV, sport, maatschappijleer en rekenen|wiskunde. Aan het eind van het traject volgt een schakelperiode waarin je alle vakken van het voortgezet onderwijs krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit op ISK 4de klas
Hugo de groot
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit op ISK 4de klas.
Hugode groot

Andere antwoorden (2)

Het zou handig zijn als je de context erbij plaatst anders krijg je:

Isk = Internationale Schakelklassen
ISK = International School of Kenya
ISK = afkorting van Infanterie Schietkamp. Gebruikt voor Legerplaats Harskamp/Generaal Winkelman Kazerne
ISK = Inkoop-Samenwerking de Kempen
ISK = de ISO 4217-code voor IJslandse kroon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Innerlijke Schoonheid Kracht