Hoe zeg je voorbeelden in het engels?

imagine... maar dan zo: `voorbeelden dat ik ....`

Imagining? ik heb echt geen idee...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1K

Het beste antwoord

For instance is ook een vertaling die in sommige omstandigheden word gebruikt
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Imagining is voorstellen, of verbeelden, examples zijn voorbeelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Examples (voorbeelden, znw.), for example(bijvoorbeeld), ik weet niet wat je precies bedoelt maar ik denk dat je dit bedoelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"voorbeelden dat ik"? Is dat wel goed Nederlands? Maak anders de zin wat langer.
Of bedoel je "verbeelden dat ik", in de zin: "ik kan me verbeelden dat...". Dan wordt het in het Engels: "I can imagine that..."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor wel de 10e keer dat ik dit in een reactie plaats: Ik woon al 13 jaar in nederlands maar heb ken de taal nog steeds niet zo goed, alhoewel ik sta een 7.4 gemiddeld voor nederlands... raar hé! :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13 jaar in nederland (zonder s)*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent 14 jaar en woont al 13 jaar in Nederland. Dan vind ik dat je maar matig Nederlands schrijft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt dan ook helemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken mensen die al 45 jaar in nederland wonen en nog geen correct nederlands kunnen schrijven...
Examples that I= Voorbeelden dat ik
Bronnen: