Hoe zeg je in het Engels: Zij is best wel knap?

is het dan: she's pretty pretty?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

she is kinda cute

She's pretty handsome/cute

nee je zegt dan ''she is pretty qute''

"She rather handsome". zou ik zeggen. Toegevoegd na 18 minuten: She is rather handsome. moet het zijn... met dank aan Jack123 en bazorg.

She is kinda pretty.

She looks pretty good. She is pretty nice. She looks pretty sweet.

She's pretty goodlooking.

Inderdaad, she's rather cute, she's pretty handsome, dat soort dingen. Ik kan ook nog bedenken: she's fairly pretty she's quite hot she's voluptiously formed she's uglily challenged Als je het wat kracht wilt bijzetten en je wilt het wat Amerikaanser laten klinken kun je er nog van maken: she's pretty damn hot. Toegevoegd na 1 minuut: Of: you must be from New York, because you're Damn Tasty!

She is kinda pretty, denk ik

er zijn meerdere mogelijkheden, volgens mij is die van jou niet goed, hier een paar mogelijkheden: she is quite pretty she is pretty beautiful she is quite beautiful she is pretty handsome she is quite beautiful etc.

She's really pretty. She's quite pretty. She's kind of pretty.

She is a pretty girl!

She is quite beautiful, pretty, attractive, good looking. She is rather " " " " Handsome is niet gebruikelijk om een vrouw te beschrijven.

She ain't looking too bad.

nee, dan is het 'she's quite pretty' best wel is quite pretty is o.a. aardig of nogal

She's pretty handsome

I'd hit it

How you doin'? en dan je wenkbrauwen op en neer bewegen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100