Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is de goede zin (zie extra uitleg)

no my mom doesn't want me to,because my sister had them last year and losed them all the time

of


no my mom doesn't want me to,because my sister had them last year and was losing them all the time

en kunnen jullie misschien uitleggen waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Losed' is sowieso geen woord, ik denk dat je 'lost' bedoelt. Ik zou trouwens zeggen 'my sister kept losing them all the time'. Ze blééf die dingen maar verliezen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

no my mom doesn't want me to, because my sister had them last year and she lost them all the time.
klinkt in mijn oren als het beste engels.
all the time; een vast iets en dan moet je dus de gewone vorm gebruiken.
als je zegt was losing dat betekend dat ze ze steeds aan het verliezen was < en dat klopt niet helemaal
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

no my mom doesn't want me to,because my sister had them last year and WAS LOSING them all the time

als het woord al op een E eindigd, kan er geen ED achter, het is verleden tijd en de correct vorm is dan met een ing.

Toegevoegd na 39 seconden:
persoonlijk zou ik was losing vervangen door alleen LOST, maar goed, dat ben ik dan weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was een gewoonte uit het verleden, dus was losing them.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
She lost them betekent dat ze ze kwijt is geraakt. She has lost them zou ook kunnen.
Als je "all the time" in je zin hebt staan, is het iets terugkerends. Dan moet het zijn "she was losing them all the time"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verliezen - lose - lost - lost

was losing them (kan)
was always lost them (lijkt me beter) (iets wat steeds gebeurt)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding