wat woord bedoelt met scoren, in de zinvan als een jongen een meisje scoort of andersom?

scoren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
2.3K

Antwoorden (8)

Heb jij het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes al eens gehoord? Hier wordt dat (seks) bedoeld ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verkering krijgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd, scoren is: verleiden, binnen hebben gehaald, succes gehad met een meid/jongen. Scoren geeft alleen niet aan wat je precies is gelukt, kan zoenen zijn maar ook meer of minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom een min als alles wat je zegt gewoon klopt...raar zeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rare minnen schijnen bij dit spelletje te horen.
Compenseerplus:+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt precies +
Het betekent dat de jongen verkering en/of sex krijgt met het meisje. Ik vind het nogal een denigrerende uitlating, een doelpunt scoor je, niet een persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt een meisje en/of jongen gescoord houd meestal in, aan de haak geslagen.
Een kleine aanvulling van wat de anderen hebben,

LeEsWoNdEr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lala , het betekent dat het gelukt is wat hij wilde .In dit geval dus : hij heeft het meisje voor hem doen kiezen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scoren is puur het aantal beurten dat een jongen heeft gehad met meisjes. Andersom spreekt men nooit van scoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een chick gescoord?! Zonder verdere uitleg?
Dat je tijdens een avondje uit gezoend heb.
Breng je samen de nacht door dan heb je ook gescoord, maar volgen maar details :p