Geen van beide.
Het moet geërfd zijn.
Met trema en een d.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat bijna automatisch: erven lijkt op sterven. En het is gestorven, dus zal het ook wel georven zijn.
Nee dus, het is:
sterven – stierf – gestorven
maar
erven – erfde – geërfd

Meer valt hier eigenlijk niet over te zeggen; er is geen regel voor. Gewoon een kwestie van onthouden dus.

Toegevoegd na 11 minuten:
In bijvoorbeeld Zuid-Holland komt "georven" overigens wel als dialect voor.
SimonV
7 jaar geleden
Erfde - geërfd is de normale vervoeging van erven. Sommige woordenboeken noemen ook de sterke vervoeging orf - georven; dat is volgens de grote Van Dale "in de volkstaal, bekakt en schertsend". Georven is dus geen geschikte vorm voor verzorgd taalgebruik.

Er zijn meer werkwoorden waarvan het voltooid deelwoord een niet-neutrale variant heeft. Zulke vormen komen bijvoorbeeld uit streektaal (gehongen, gerokken) of zijn voor de grap verzonnen (opgebolen, gesnopen): ze leveren een komisch effect op. Het gaat vrijwel altijd om het voltooid deelwoord; de onvoltooid verleden tijd van die niet-neutrale vormen wordt bij de meeste van deze werkwoorden zelden gebruikt.

Zie verder ook http://www.startpagina.nl/v/wetenschap/taal/vraag/464980/zegt-georven-plaats-geerfd-gerelateerd
Amadea