Wat staat er op dit gebouw?

Ik en een collega hebben een discussie over de tekst op dit gebouw. Hij zegt 't is een bank, ik denk een school.
Wat is de tekst op dit gebouw?

Toegevoegd na 8 minuten:
Sorry, foto is uiteraard wel handig...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (2)

Ik kan Arabisch lezen en het is een bank. dat kun je gelijk ook aan t 1e woordje zien. Daar staat bank, de rest is onduidelijk. Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn post is inmiddels verwijderd, maar ik kwam blijkbaar op het zelfde idee om het hier te vragen :-)

Bedankt voor de antwoorden (ook onder mijn verwijderde vraag)!

Toegevoegd na 1 minuut:
We doen overigens mee aan een fotoquiz, ken zowel deze topicopener als de collega niet