Waar komt het gezegde vandaan.Wat god niet schiep schiep het schuimrubber fabriek??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
2K

Het beste antwoord

Zo rond negentien vijftig of even daarna werd het schuimrubber uitgevonden.

Veel meisjes die zelf vonden dat ze te kleine borstjes bezaten, zagen in het schuimrubber een perfectie mogelijkheid om hun borsten wat groter te doen lijken..ze vulden hun beha's derhalve met wat schuimrubber op.

De schuimrubber producenten zagen hier ook meteen 'brood' in en maakten kunstmatige borst opvullingen uit schuimrubber..in de vorm van een borst.

Wanneer jongens en mannen vermoedden dat een meisje of een vrouw 'kunst-borsten' onder haar kleding had zitten, begonnen de jongeren al gauw over straat te te roepen: Wat God niet schiep, schiep de schuimrubber fabriek.

Zo is die uitdrukking dus destijds ontstaan..op straat door de jeugd.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Van de zijde van Durex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou wat zijn, als ze daar schuimrubber zouden gebruiken, dan komt het met die schepping wel goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry hoor, ik las: schuim in rubber....
Zo heb je wel meer van die uitspraken, maar het betekent volgens mij wat god niet schiep schiep de mens.

Het is een antwoord, dus geen mening!