wat is dit goed vertaald in het engels: He stumbled through his pitch, making a perfect hash of it?

Kort daarna ging Randy naar een schrijversconferentie en maakte een afspraak om te praten met een redacteur, die hij nog nooit ontmoet had. Hij through his pitch, making a perfect hash of it eindelijk vroeg de editor een schrijf voorbeeld , randy duwde 5 pagina`s over de tafel en de redacteur boog zich erover..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (2)

'He stumbled through his pitch, making a perfect hash of it' betekent in het Nederlands: Hij ging door zijn schrijfwerk en rommelde het goed door mekaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"pitch" in dit geval is zijn het verkooppraatje van zijn manuscript of idee. Dus"grofweg: Hij strompelde door zijn verkoopraatje en maakte er een zooitje van