Is er iemand die mijn vragen over journalistiek kan beantwoorden?

Voor school maak ik een sector werkstuk over journalistiek. Het zou ontzettend fijn zijn als ik een echte journalist kan interviewen. Misschien vind ik hier wel iemand die antwoord kan geven op mijn interviewvragen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (2)

Ik ken geen journalist en ben geen journalist, maar misschien is het leuk om een student journalistiek en een afgestudeerde, werkende journalist te interviewen. Via een student journalistiek kun je ook makkelijk in contact komen met een student communicatie en eventueel met een afgestudeerd iemand, die beiden waarschijnlijk veel met journalisten te maken hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je in de buurt van Eindhoven woont, maar wellicht, als je uitlegt dat je journalistiek studeert, kun je een afspraak met Michiel maken, die net begonnen is bij E-FM - Studio 040

http://www.studio040.nl/

http://nl.wikipedia.org/wiki/Michiel_Bosgra