hoe kan ik het beste grammatica leren?

met het voorzetselvoorwerp ik snap er helemaal niks van en heb morgen een so :(

Toegevoegd na 23 uur:
Thnxs het ging heel erg goed :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dag van te voren leren is wel een béétje te laat, vind je niet?

Het beste antwoord

voorzetselvoorwerp: een voorzetsel (een 'kastwoord' zoals op, in, aan, met, achter, voor (de kast)) plus de rest van een zinsdeel. Bijvoorbeeld: ik luister naar de muziek. 'Luisteren naar' is dan het voorzetselvoorwerp. Of: hij twijfelt aan mijn iq, dan is twijfelen aan het voorzetselvoorwerp.

Toegevoegd na 26 seconden:
Succes morgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vraag je pa, ma, zus of broer voor hulp. Ga stapje voor stapje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer de toets in bijgaande link
als je googeld op voorzetselvoorwerp + oefening kom je nog meer tegen
misschien heb je daar wat aan
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*googelT + hoofdletters + leestekens gebruiken graag.