Kan iemand deze zin vertalen?

Ik doe mee aan een internetspel genaamd Farmerama.
Op zich een leuke bezigheid, maar nu kreeg ik een bericht van 1 van mijn internetburen. Geen idee wat er staat. Zou iemand dit kunnen vertalen:
5 nap alatt kell ezt az üzenete t elküldeni minden szomszédodnak és kapsz egy gesztenyefát+20 db super trágyát. a gesztenyefa a fák között van a farmodon, a kódot állítólag a következő üzenetben kapod meg. Én a gesztenyefát már megleltem, el is ültettem

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is hongaars! Ik ken geen hongaars, maar google kan dat wel. Als ik het laat vertalen maakt google er het volgende van: "gedurende de dag dit bericht is verstuurd naar elke buur en je krijgt een super kastanje +20 dB mest. de kastanjebomen zijn in uw bedrijf, uw code zou het volgende bericht te krijgen. Ik heb mijn kastanjebomen geplant goed in" Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Het is Hongaars! De onvolprezen vertaler van Google maakt er dit van: 5 dagen sturen u dit bericht naar elke buur en je krijgt een super kastanje +20 dB mest. de kastanjebomen zijn in uw bedrijf, uw code zou het volgende bericht te krijgen. Ik heb mijn kastanjebomen geplant goed in.' Dus dan weet jij het wel, he?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100