Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand deze zin vertalen?

Ik doe mee aan een internetspel genaamd Farmerama.
Op zich een leuke bezigheid, maar nu kreeg ik een bericht van 1 van mijn internetburen. Geen idee wat er staat. Zou iemand dit kunnen vertalen:
5 nap alatt kell ezt az üzenete t elküldeni minden szomszédodnak és kapsz egy gesztenyefát+20 db super trágyát. a gesztenyefa a fák között van a farmodon, a kódot állítólag a következő üzenetben kapod meg. Én a gesztenyefát már megleltem, el is ültettem

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer Eef, een mede GVer te bereiken, die spreekt Hongaars en heeft een Hongaarse vrouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me trouwens een kettingbrief!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat dacht ik ook. Ik doe er dus ook niets mee thnxs

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het is hongaars! Ik ken geen hongaars, maar google kan dat wel. Als ik het laat vertalen maakt google er het volgende van:
"gedurende de dag dit bericht is verstuurd naar elke buur en je krijgt een super kastanje +20 dB mest. de kastanjebomen zijn in uw bedrijf, uw code zou het volgende bericht te krijgen. Ik heb mijn kastanjebomen geplant goed in"
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje , jij bent snel met kastanjes planten! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed hè, die Google vertaalmachine! +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
allebei even duidelijk. Ik weet wat ik moet doen. Thnxs
Het is Hongaars! De onvolprezen vertaler van Google maakt er dit van:

5 dagen sturen u dit bericht naar elke buur en je krijgt een super kastanje +20 dB mest. de kastanjebomen zijn in uw bedrijf, uw code zou het volgende bericht te krijgen. Ik heb mijn kastanjebomen geplant goed in.'

Dus dan weet jij het wel, he?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding