Welke Namencombinaties, zoals 'Marc-Marie', bestaan er met een meisjes- en jongensnaam?

Dan gaat het om namen die echt voorkomen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Anne Bert

Hallo Annswers, Ik had vroeger een Jan-Anne in mijn klas, het was een jongen. Zijn vader was een Fransoos,misschien heeft dat er wat mee te maken

Jean-Marie, zoals Jean-Marie Pfaff.

als je bedenkt dat in een deel van het land Anne een jongensnaam is, zou je Marie Anne of Anne marie ook in je lijstje kunnen zetten. en verder kunnen alle combinaties die de ouders maar leuk vinden om te geven. Vergeet Jean-Marie Pfaff niet Marie is trouwens de meest voorkomende toevoeging als vrouwennaam denk ik, wegens de katholieken die hun zoon ook wilden vernoemen naar Maria

Marie-Noa Marie is een meisjesnaam en Noa is voor jongens en meisjes.

Han-Suzan, Piet-Marie, Kaatje-Karel, Peter-Pia, Wim-Willemijn, Roberto-Robertina, Ans-Jan, Miep-Gerard, Jan-Katrijn, Katrijn-Jan, Patricia-Adam

Jose Maria (spaanse naam)

De naam Gianmaria (wordt voornamelijk gebruikt in Italië, komt in Nederland haast niet voor).

dit noem ik een domme vraag omdat alles mogelijk is jij heet gerrit je schoonvader jan dan kan de baby gerrit-jan heten piet -hein lisa- marie of naam van de lieve kinderloze tante bla bla

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100