De versen uit de bijbel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De verzen uit de thora denk ik eerder, die worden zo vaak gelezen dat men ze uit het hoofd kent (oh wacht even, dan lezen ze niet meer)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk in Nederland, Jules Deelder , Herman Brusselmans of Gerrit Komrij omdat die gewoon vaak op tv te zien zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De gedichten in de poezie-albums die wij als meiden vroeger allemaal hadden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij kent iedereen wel het gedicht van H. Marsman, denkend aan Holland, zie ik brede rivieren....
Of anders Mei van Herman Gorter, Een nieuwe lente een nieuw geluid...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ooooo romeo ................

HAMLET natuuurlijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De vulgairste natuurlijk.