Wie kent de auteur en volledige tekst van dit gedicht dat waarschijnlijk als titel Eenzaamheid heeft?

Ben voor iemand op zoek. Die wil graag de volledige tekst en auteur weten van dit gedicht dat al jaren in haar hoofd zit maar waarvan ze de herkomst maar niet weet te achterhalen. En ik tot op dit moment dus ook niet. ;) Tekst kan ook heel goed (beetje) anders zijn.

Eenzaamheid

Diep in mij strijden hand in hand
de twijfel met het weten
het onthouden met het vergeten
de liefde met de haat
het goede met het kwaad

en achter deze eigen strijd
ligt opnieuw de eenzaamheid

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Poëzie
1.4K

Het beste antwoord

op deze site:
http://www.credible.nl/Forum/topic.php?id=13712&userid=6972&page=1&origpage=7
staat dit gedicht door iemand "gewoon paultje".
Hij heeft een hyves pagina.
Misschien aan hem vragen?
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel.
Dit is inderdaad het gedicht.
Ga proberen daar verder te komen.