nee. Het is een bedenksel om Ness aantrekkelijker te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,
dit is een fabeltje.
Dat monster bestaat alleen in boeken.
Vanuit de fantasie van de mens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee.

In het water van het loch is te weinig zuurstof voor een groot monster zoals die van deze mythe. Het monster kan daar niet leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ondanks het feit,dat er heel wat foto's van "Nessie"zijn verspreid is het toch allemaal fake!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn ook foto's van Sinterklaas en de Kerstman ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die vallen dan ook in dezelfde categorie, ook al zijn die foto's veel duidelijker!
Vraag het een Schot: Ja het bestaat ..... hoe kan je daar nu aan twijfelen.
Buiten Schotland bestaat Nessie niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vrijwel al het bewijs is simpel te verklaren.
bij veel foto's hoef je alleen maar te kijken naar de grote van de golven en dat te vergelijken met "de nek (hoofd) die boven water uitsteekt, dan is het vrij snel te zien dat het formaat niet klopt.
maar goed, er zijn weleens vissen gevonden waarvan met dacht dat die uitgestorven was en dan ineens 60 jaar later spoelt er een dode vis aan van die soort.
wat er allemaal in de zee leeft blijft een raadsel, waarschijnlijk ook omdat we alles al kapot hebben gemaakt voordat we weten dat het er is maaru, de zee en het grote lognes meer wat daar ook op aangesloten is bevat zoveel wezens die zo apart/groot wazig en nog nooit gespot zijn dat alles in principe kan.
het is nooit hard gemaakt dat het monster bestaat maar het is ook nooit hard gemaakt dat het niet zo is.
ik heb er zelf niets mee en het is ontstaan als een hype/toeristische trekpleister. maar niets is uit te sluiten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het is een myhte het is bedoelt voor toerisme.

En vroeger ook bedoelt om te zorgen dat kinderen niet te dicht bij de vijver komen voor veiligheid... He was bedoelt als afschrikmiddel.

Tevens een beest in zoon grote omvang kan niet overleving in zoon kleine rivier te weinig zuurstof eten? En indien het er zou leven zou de mensheid het al lang ontdekt hebben... Er worden continu nieuwe dieren ontdekt vandaag de dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tsja als je er in gelooft wel,en als je er niet in gelooft niet.
simpel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er al een monster bestaat, hoe heeft die zich dan voortgeplant en hoe gaat ie dat in de toekomdt doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het al bestaat dan is het geen lang leven beschoren
Omdat uit onderzoek is gebleken dat er niet genoeg voedsel voor nessie is om te overleven .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tuurlijk niet , Yeti houdt niet van concurrentie ..... en dat is the real thing
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Koek;

Puur wetenschappelijk bekeken bestaat Nessie misschien niet. Maar puur wetenschappelijk bestaat Sinterklaas ook niet. Ik weet net zo zeker dat Sinterklaas wél bestaat als dat veel Schotten er zeker van zijn dat er in Loch Ness een monster leeft.