Volgens verschillende bronnen zou dat de Belgische jazzmuzikant en componist Toots Thielemans geweest zijn. Het liedje is geschreven door Harry de Groot.
6 maanden geleden
SimonV
6 maanden geleden
Zou je dan één bron kunnen noemen? Ik kan er geen vinden...
klaariskees
6 maanden geleden
Ik dacht zelf ook aan Jean "Toots" Thielemans, heb nog niets kunnen vinden
Amadea
6 maanden geleden
De vraag is wie van de musici die in 1963 in het Harry de Groot Orkest zaten mondharmonica speelde.