Hoe zijn de gevangenissen in Peru?

Krijgt onze Joran het heel zwaar daar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak je je zorgen om hem ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Off course not Marleen,wie wel maar vermoedt dat hij zelfmoord pleeg als hij levenslang krijgt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoewel ik het jammer zou vinden als hij op die manier zijn welverdiende straf ontloopt, kan ik niet zeggen dat ik het nu een heel erg groot gemis vindt voor de samenleving eerlijk gezegd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het mag dab jouw Joran zijn,de mijne beslist niet!

Het beste antwoord

De gevangenissen zijn daar erg streng. :S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Streng, slechte voorzieningen, slecht of geen voedsel, corruptie, mishandeling, veel intimidatie...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb er wel eens een programma over gezien, ziet er niet echt leuk uit nee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens NOS-correspondent Marjon van Royen zijn de gevangenissen in Peru heel gevaarlijk. wie de gevangene is en wie de bewaker is zelfs soms onduidelijk en het recht van de sterkste geldt absoluut. kortom, zij die boevenstreken willen uithalen in Peru, bezint eer ge begint.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geheel juiste conclusie.
Dar moet je dus gewoon geen drugs heen smokkelen, geen winkels beroven en geen meisjes vermoorden, dan is er niks aan de hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vast niet, maar persoonlijk zie ik toch wel een zekere gradatie in de mate van misdadigheid. Als dat meisje andere middelen van bestaan had, had ze wellicht een andere beroepskeuze gedaan....
Volgens deze journalist, die er ooit geweest is, moet het ongeveer de hel op aarde zijn.
De vraag of of dat erger of minder erg is dan de dood, waarvoor meneer voor zover wij weten naar alle waarschijnlijkheid minimaal twee keer verantwoordelijk is geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus 1 heb bij reacties boven gezet waarom ik deze vraag stelde
Ja, dat is daar geen pretje, moord en doodslag zijn daar de normaalste zaak v/d wereld, daarnaast zijn de voorzieningen daar zeer slecht, maar wat mij betreft is het niet "onze Jordan".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans dat hij met AIDS uit de gevangenis komt is groot. Mochten de beschuldigingen allemaal waar zijn dan is hij nu op juiste plaats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kan je wat ervaringen lezen (zie bron). Ik hoop niet dat, mocht hij veroordeeld worden, hij niet al te veel heeft verdiend met z'n pokertoernooitjes, anders kan z'n leven er daar nog wel aardig luxe uitzien. Even in jail!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk,dat ze precies zwaar genoeg zijn voor "onze"Joran. Als hij schuldig mocht blijken is dat ook wat hij verdient.
De gevangenissen in Zuid Amerikaanse landen kun je beschrijven als zeer onaangenaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een Peruaanse sloeber die uit honger en ellende drugs is gaan smokkelen, is het al een hel.
Laat staan voor een Arubaans rijkeluiszoontje.
Honger, verkrachting, angst, gebrek aan privacy, hitte, smerigheid, stank, overbevolking, agressie en geweld:
Joran zal het zwaar krijgen.
Voor een geesteszieke man geen prettige plek, maar hij is niet de enige.
In Nederland zou het TBS geworden zijn. De hemel op aarde in vergelijking met de plek waar hij de komende 25 a 30 jaar zal gaan doorbrengen.