Wie is "St. Peter" uit de songteksten van Viva La Vida?

6 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Via genius.com kan je veel informatie vinden over bijna alle songteksten. Echt een leuke website voor je favo liedjes!

Het beste antwoord

Daarmee wordt Petrus bedoeld.
Christenen geloven dat Petrus, die een van de twaalf oorspronkelijke discipelen van Christus was, voor de poorten van de hemel staat en de taak heeft om bij onze dood aan te kondigen wie de hemel binnengaat en wie niet.

Hier geeft Chris Martin de betekenis van zijn 'St. Peter won’t call my name' (Petrus zal mijn naam niet roepen):
https://baptist21.com/blog-posts/2008/the-meaning-of-coldplays-viva-la-vida-and-the-gospel-of-king-jesus-2/
SimonV