weet iemand wat voor voorwerp dit is en waar dit ijzeren voorwerp voor werd gebruikt?

wij hebben onlangs deze ijzeren "houder" gevonden,
weet iemand misschien waar dit voor diende?
zie foto

Toegevoegd na 1 minuut:
er staat een inscriptie in met de letter Sv II

Toegevoegd na 50 minuten:
[IMG]http://i58.tinypic.com/nq5cj.jpg[/IMG]

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
? misschien een oude schoenlepel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik vermoed dat het daarvoor te klein is, het heeft ongeveer de grote van een pen.
Antoni
9 jaar geleden
Is het misschien een dasspeld?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kwa vorm zou het een dasspeld kunnen zijn maar hier is die wel vrij groot voor en ook het gedeelte waar de das zou moeten klemmen lijkt mij te ruim

Antwoorden (1)

Dat is een authentieke engelse schoenlepel met een haak om hem op te hangen. Sv11 staat voor de verbeterde versie van de Sv. Engelse noemde hun product nooit 1 of eerste of type 1. Die werden pas zo genoemd als type2 op de markt kwam.