In welke tijd zou jij graag willen leven of hebben geleefd?

Griekse Rijk, Romeinse Rijk. Perzische Rijk, Gouden Eeuw, Idustriële revolutie. Welke tijd zou jij willen leven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Mag ik ook voor de Romantiek gaan? Deze periode, en dan als zwartgallige dichter, inclusief alle cliches van Sehnsucht en Weltschmerz. Hippie mag trouwens ook wel...

Ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe de zaken er voorstaan in zeg het jaar 6565.

Voor mij absoluut eind 50-er + de jaren 60 en dan nog het liefst ergens in Californië. (flower powertijd)

Perzische rijk, toen was alles nog vredig enzo

In het Romeinse Rijk lijkt het mij wel aangenaam vertoeven, mits een beetje positie van aanzien afgedwongen kan worden. Beetje de halve dag in een badhuis rondhangen, naar je huis toe lopen, veel eten, even een pauweveer in je strot en vervolgens nog meer eten. Dan op naar een paardenrace met als afsluiter een gladiatorengevecht. 's avonds een paar minaressen mee en zelf de gladiator uithangen. En dan begint het hele ritueel de volgende dag van voren af aan opnieuw.

Ik zou het allerliefst terug reizen naar de jaren ´50, ´60, ´70, ´80 en de jaren ´90. Ik heb een ongezonde obsessie voor die jaren, denk ik.

Doe mij maar de sixties!

Ik zou wel graag in het Midden-Oosten willen wonen ten tijde van Jezus Christus.:) Maar ook lijkt het me leuk om deel te uit gemaakt te hebben van de oemna van Mohammed.

In het Oude Egypte, alleen al maar om te zien hoe ze die kanjers van tempels en pyramides gebouwd hebben....

De Gouden Eeuw. Lijkt me chill.

in de 80's, en dan alle glamrock concerten meepakken...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100