Is Unicef een opvolger van Martin Luther King?

Ik las op de wikipedia pagina van Martin Luther king dat Unicef een opvolger was van Martin Lutger king Ik kan het alleen verder nergens vinden. A.u.b snel mogelijk antwoorden ik moet een presentatie Maken over Martin

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Unicef won de Nobelprijs voor de vrede een jaar nadat King deze won, dus alleen in die zin was Unicef een opvolger.
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Het staat, voor de niet zo geoefende lezer, niet zo erg duidelijk op de website van Wikipedia. + 1 voor je antwoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Martin Luther King heeft in die zin niets met Unicef van doen. Je kunt dus je energie in je echte opdracht steken. De eerder gegeven antwoorden zijn correct. PS> Wikipedia kan een lastige/misleidende raadgever zijn als je niet goed leest.