ik ben bezig met een romescriptie over handel over zee .hoe kom ik aan meer informatie?

Ik heb niet veel boeken kunnen vinden die daar over gaan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Boekentip:
Sail Rome! : de koopvaardij in de Romeinse tijd / Fik Meijer, Mark Driessen, Rene van Beek.
http://www.bibliotheek.nl/catalogus/325830401.html

Antwoorden (1)

Aan informatie kom je door zoeken op internet, via google of een andere zoekmachine is tegenwoordig een goede manier om informatie te vergaren. Dat doe je gewoon door termen in te geven die voor jou relevant zijn. (Of een combinatie van termen).

Je moet wel goed inschatten of je denkt dat de informatie betrouwbaar is want er staat natuurlijk ook een hoop onzin tussen.

Veel succes met zoeken