Tja... Moeilijk te zeggen want deze groep worden holocaustontkenners genoemd. Het is niet zo dat bv mensen van een bepaald geloof holocaust ontkennen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk niet dat er groepen zijn die structureel de holocaust ontkennen, behalve de genoemde holocaustontkenners.

Andere antwoorden (2)

Holocaustrevisionisten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bepaalde extreemrechtse groeperingen die je bij neonazi's zou kunnen indelen; bepaalde extreme islamaanhangers die zeker weten dat 'de joden' de hele wereld regeren en dat zij (die extremisten) daar het 'slachtoffer' van zijn; bepaalde extreme antisemitische denkers.
Hier vind je meer info en links: http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaustontkenning