Hoe kan het dat het wrak van de Titanic er anders uitziet dan de oorspronkelijke foto's?

Bij een andere vraag op deze site zag ik een foto van het wrak van de Titanic, echter of bestaande foto's van het schip voor deze zonk ziet het schip er anders uit.

Op het wrak zie je namelijk een soort sierbewerking bij de railing. Op de oude foto's is deze zowel als aan de voorkant, als op de achterkant van het schip niet te zien.

Misschien zit ik helemaal verkeerd te kijken, maar ik vroeg het mij toch af:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

als je heeeeeel goed kijkt zie je dat puntje wat op het wrak zit, op die oude foto. Die railing die zie je bijna niet op de foto, omdat die stalen stangen te dun zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou dat door algengroei ed groter zijn geworden dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een betere foto, ik kan hier niet echt een sierstuk aan de voorkant vinden: http://www.google.nl/imgres?q=titanic+old+photos&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=K2qKD-7IvqrwBM:&imgrefurl=http://cruiselinehistory.com/%3Fp%3D3735&docid=jWrlOcikyPxpCM&imgurl=http://cruiselinehistory.com/wp-content/uploads/2009/09/468px-titanic_southhampton.jpg&w=468&h=599&ei=lNnoTpbNCpCSOrXG0bcK&zoom=1&iact=hc&vpx=666&vpy=300&dur=444&hovh=154&hovw=118&tx=58&ty=149&sig=110171425722301744090&page=2&tbnh=143&tbnw=109&start=18&ndsp=20&ved=1t:429,r:3,s:18
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsja die reling zie ik nu wel duidelijk, maar als je echt heel goed kijkt lijk je zo een puntje te zien.. en het wrak is een close up foto..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, die foto is van erg dichtbij genomen. Ik had het groter in gedachte:)