leven er nu nog mensen die de ramp van de titanic hebben meegemaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgend jaar, tijdens de maand April (de maand waarin de Titanic precies 100 jaar geleden zonk) komt de 3D versie van de blockbuster "Titanic" van James Cameron terug naar de zalen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wel leuk! Alleen jammer dat het 3D is, ik snap echt niet wat daar nou leuk/mooi aan is.

Antwoorden (3)

Nee, de laatste overlevende is op 31 mei 2009 overleden
12 jaar geleden
Dit vond ik bij een andere vraag:
"705 mensen hebben de ramp overleefd.
De laatste overlevende overleed op 31 mei 2009

Het ging om Elizabeth Gladys Dean, die op het moment van de ramp 2 maanden oud was. Dean werd 97 jaar oud."

Het antwoord is dus nee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, een paar mensen hebben de titanic (de botsing) overleefd maar daarna zijn ze toch allemaal gestorven de laatste is gestorven op 29 mei 2009