Bestaat Elly Kedward de Blair witch echt?

In 1786 werd ze veroordeeld wegens hekserij en ze werd doodgemaakt. in 1940 verdwenen er 7 kinderen in het Blair bos. Is dit echt gebeurd. Spookt die heks echt door de bossen van Blair in Amerika?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar aanleiding van het zien van de film? ;)
capthavoc
13 jaar geleden
fascinerend verhaal lijkt me maar laat je maar niet meeslepen in allerlei fabels en speculaties
hou je bij de feiten
dood is dood

Het beste antwoord

Nee, zij heeft nooit echt bestaan. Er is in de Amerikaanse geschiedenis één groot heksenproces geweest, in 1692 in Salem, Massachusetts. In 1786 werden in Amerika geen heksen meer vervolgd; in Europa zijn er in die tijd nog een paar ter dood gebracht. Zie de links voor véél meer informatie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor de informatie. Nu kan ik tenminste nog de bossen weer in. haha!!