Zijn er plekken op de wereld waar vuursteen artefacten bijna voor het oprapen liggen ik heb namelijk gehoord dat er in afrika veel van dit spul ligt.

Ik had namelijk gehoord dat als je afrika een grot inloopt waar vroeger iets uit de prehistorisch geweest is dat het daar gewoon voor het oprapen ligt. Omdat er hier bijna geen mensen zijn die naar deze artefacten ( vondsten) zoeken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In Afrika, maar ook India, en zelfs nederland. Het komt voor in kalkrijke gebieden.

Er is inderdaad wat moeilijk info over te vinden. Wellicht helpt dit forum je verder, daar zitten denk ik meerdere "experts" voor wat betreft dit onderwerp. Zelf zou ik die plekken wel willen weten, maar ik vind er bar weinig over.

http://steentijd.forumup.nl/post-5930-steentijd.html

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vuursteen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inkie
Bedankt voor je antwoord, dit help mij zeker verder grtn Thomm