Vanwaar komt de uitdrukking 'oude liefde roest niet'??

roest oude liefde niet, of roest het wel degelijk ?

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik kan me indenken dat echte liefde niet slijt maar waar komt nou die uitdrukking vandaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (2)

oude liefde roest niet en ik kan het met 100% zekerheid weten omdat ik in mijn jeugdjaren een relatie van 1,5jaar mijn grote liefde voor mij maar door omstandigheden afgebroken.Hij is altijd blijven hangen in mijn hoofd en 20jaar later komen we mekaar weer tegen ondertussen 4jaar gelukkig getrouwd dus nee oude liefde "roest niet"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
mooi verhaal!
De afleveringen van 'Memories' even prima weer dat oude liefdes wel en niet kunnen roesten. Ik denk zelf dat echte liefde wederzijds nooit roest.
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
even = geven