dat je je moet realiseren dat iedereen wel een probleem of verborgen verdriet heeft.
het gras aan de overkant lijkt misschien wel groener, maar dat hoeft beslist niet zo te zijn.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Achter iedere deur verschuilt zich persoonlijk leed. Maar ieder persoon zonder uitzondering heeft zijn persoonlijke problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In elk gezin komt wel iets voor dat moeilijk is of verdrietig maakt.
13 jaar geleden
Dat er overal wel wat is. Nergens is het perfect
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ieder gezin is inperfect

leuke uitdrukking maar je moet je wel realisren dat het kruis van een gezin lijdend onder een alcohist die ook is mishandeld niet in verhouding staat tot het inie minie kruisje van vale kindertjes in het gooij: waarrrrrr is papa nou weer? nog meer centjes verdienen?, ik wil hem graag mijn vierrrde pony laten zien, wat moet ik lijden onder de absentie van mijn papa omwille van mijn dure smaak. dit laatste kan iets gecharceert zijn. maar je begrijpt de uitdrukking is onzin

Toegevoegd na 1 minuut:
die ook is mishandeld moet ook mishandeld zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De uitdrukking betekent dat iedereen zijn eigen leed te dragen heeft.

Dat niemand wordt overgeslagen, als de ellende wordt uitgedeeld.

Valt in dezelfde categorie als Sinterklaas, Paashaas en de haalbaarheid van een kabinet met de PVV.