Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ja, er zijn nog steeds vertalingen van "De Miseria Humanae Conditionis" verkrijgbaar. Mijn advies is om online boekwinkels, zoals Bol.com of Amazon, te checken.

Je kunt ook kijken bij lokale boekhandels of tweedehandswinkels, want soms hebben ze oude of minder bekende boeken op voorraad.

Daarnaast zijn er vaak digitale versies beschikbaar op platforms zoals Google Books of Archive.org.

Wie heeft er ervaring met het vinden van vertalingen van klassieke werken? Welke versie heeft jullie het beste bevallen?
(Lees meer...)
een maand geleden
Ja, van de vertaling in het Engels door Robert E. Lewis ed. uit 1978 vind ik er momenteel, op dinsdag 21 oktober 2025, drie op eBay. Wel alleen verkrijgbaar in het buitenland.

N.B.: Op eBay vind ik ze met de zoekwoorden: "De Miseria Condicionis Humane Lewis".
(Lees meer...)
Toegevoegd op 21 oktober 2025 20:11: bron
Plaatje bij antwoord
Antoni
een maand geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing