Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke voorwerpen zijn er te zien op de cover van het boek Sketching the Basics?

Ik zag deze boekcover op internet, maar heb geen idee wat er nu precies te zien is op de tekening.

Picture for question
Antoni
7 maanden geleden
LeonardN
7 maanden geleden
Ik zou zeggen dat het een onbestaand apparaatje is. Dat is dan ook iets wat designers doen; het teken van dingen die nog niet (exact) bestaan. Als het wel wat is, of ergens aan moet refereren, lijkt het het meest op een MP3-speler zou ik zeggen.
Antoni
7 maanden geleden
@LeonardN, dank voor je reactie! Ja, tot die conclusie was ik intussen ook gekomen, dat het waarschijnlijk onbestaande apparaatjes zijn. Op andere boeken van dezelfde schrijver(s) zijn ook fantasievoorwerpen en fantasievoertuigen te zien, vond ik namelijk na wat verder zoeken op internet. De boeken zijn bedoeld voor product designers, die onbestaande dingen moeten (leren) tekenen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik zie 'oortjes' in kabelvorm. In de displays de tekst: "TIME", ook andere weergaven die tijden voor kunnen stellen. Ook zie ik 'play'-symbolen (>).

Volgens mij zijn dit MP3-spelers.
(Lees meer...)
LeonardN
7 maanden geleden
+Alles lijkt daar idd naar te verwijzen.
Antoni
7 maanden geleden
@Ozewiezewozewiezewallakristallix, veel dank voor je antwoord!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing