Hoe heet dat boek over een man die een vrouw vermoordde en achter zijn huis heeft begraven?

ik blijf denken aan een boek dat ik ooit heb gelezen en onwijs goed vond. Hellas ben ik de titel kwijt. Het ging om een oude man en als ik me goed herinner had hij een vrouw vermoord (en in het bos achter zijn huis begraven?) Een jonge reporter (…of zo…) gaat naar hem toe voor een reportage of interview en hoort zo het hele verhaal

een jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Mogelijk bedoel je de thriller "Onder de oppervlakte" van Sandra Berg, uit 2004.

In het Grotelse Bos wordt de lege auto aangetroffen van Renée Silver. Van de vrouw ontbreekt elk spoor. Als de journaliste Julia de opdracht krijgt om hierover te schrijven, maakt ze kennis met Chris (de vriend van de verdwenen vrouw) en zijn vreemde getraumatiseerde dochtertje Meggie, die in haar eigen wereld leeft.
Amadea
een jaar geleden
Sabini
een jaar geleden
dank je Amadea, het was toch ein ander Boek maar bedankt voor het meedenken
Ik denk aan twee boeken:
De waarheid over de zaak Harry Quebert van Joël Dicker. Of een oorspronkelijk Nederlands boek: Woensdag gehaktdag van RIchard Klinkhamer. Het eerste boek komt meer in de richting van wat jij beschrijft dan het tweede.
een jaar geleden
Sabini
een jaar geleden
Ja precies!!!! Harry Quebert was het! Geweldig, dank je wel.
Antoni
een jaar geleden
@HannekeJanssen, mooi gevonden! + 1 voor je antwoord!