Ik bezit een honderdtal kinderboekjes van rond 1850. Op internet heb ik recent betaalde prijzen gevonden. Laten veilen of bij BOL aanbieden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
SimonV
7 jaar geleden
Je zou eerst kunnen proberen ze gratis via Marktplaats te veilen.
Je weet wat de boekjes waard zijn, wellicht krijg je er een hogere prijs voor. Als dit tegenvalt, kun je ze bij Bol aanbieden.
De bemiddelingsbijdrage bestaat uit: € 0,99 per verkocht artikel + 15% van de verkoopprijs van het artikel.
De maximale bemiddelingsbijdrage die je aan bol.com betaalt, is € 15,- per artikel. Of je kunt bij boekwinkeltjes.nl een kraampje huren voor een paar euro per maand. Je betaalt dan geen bemiddelingskosten.

Antwoorden (1)

Als de boekjes een redelijke prijs zijn zou ik ze laten veilen.
Als het gaat om een paar euro per boekje dan maar via BOL