Ja, Tobias de straathond gaat dood.. en de moeder van Jerom is dood..

Toegevoegd na 3 minuten:
En Sus Antigoon, de voorvader van Suske, is een spook.

Toegevoegd na 42 minuten:
In 'De Bokkerijders' gaat Thijs dood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de zingende zwammen gaan de farytailtjes naar fantasiarijk en Lilleham uit de lieve Lilleham gaat terug naar fantasiarijk. En in robotkop sterft Lambik. Alleen keert hij aan het einde wel weer levend terug. Ik vond dat trouwens ook geen leuk album maar dat is mijn persoonlijke mening. Echt dood gaan doen de figuren in die strip trouwens niet. Ze vertrekken allemaal naar fantasia
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja
Want in de Sprietatoom gaat Savantas dood. Hij blijft nog wel een tijdje rondzweven als spook voordat hij rust heeft gevonden.