Komt er ooit een boekverfilming van Harry Potter And The Cursed Child?

Een aantal jaar geleden had ik het nieuwe boek van Harry Potter en het vervloekte kind gekocht. (The Cursed Child)
Maar komt hier ook nog een film van ?
En zo ja, wanneer ?

1.5K

Antwoorden (1)

Voor nu is nog onzeker of er ooit een The Cursed Child film komt. Warner Bros. lijkt wel te werken aan een potentiële Harry Potter TV serie en de videogame Hogwarts Legacy.
SimonV