Wat waren ook al weer de namen van de 3 groepen van de broederbranden in deel 1 van de broederband?

Gewoon zoals het hier boven staat 1tje heette de reigers waar hal in zat maar die andere 2 ben ik vergeten of kan ik niet vinden iemand een antwoord voor mij?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.8K
Amadea
5 jaar geleden
Deze vraag gaat niet over Goeie Vraag. Maar waar wel over? Films of boeken of computergames?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@Amadea o ja dat kan kloppen kon die niet vinden...

Antwoorden (1)

Als je het eerste deel van de jeugdboekenserie van auteur John Flanagan bedoelt, dan betreft het behalve de Reigers de Wolven en de Haaien.
Amadea
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Echt superrrr bedankt :D