Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kan mij helpen aan het luisterboek/audioboek: 'ik ben van niemand' van Marijn Backer

Mijn zoon moet dit boek lezen voor school maar is dyslectisch en nu zoek ik het luisterboek. Kan het online niet vinden. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
800

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het downloaden van luisterboeken is niet toegestaan, maar je kunt ze wel lenen bij een bibliotheek.

Boeken kan je zoeken via bibliotheek.nl en waarschijnlijk kan je ook vragen aan de balie of ze dit luisterboek hebben.

Toegevoegd na 40 seconden:
(ik heb het boek in ieder geval gevonden via onderstaande link. Typ de titel in en in de lijst zoekresultaten, rechts op boek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U kunt het boek bestellen via onderstaande website. Deze site is van Dedicon. Dat is de de organisatie in Nederland die informatie toegankelijk maakt en informatiekanalen opent voor mensen met een leeshandicap. Zo levert Dedicon een bijdrage aan de gelijkwaardige participatie van mensen met een leeshandicap in de samenleving. Dit zijn vooral mensen die blind of slechtziend zijn, maar in toenemende mate is het ook van betekenis voor andere groepen zoals mensen met dyslexie, afasie, een motorische beperking of chronische aandoening als MS, Parkinson of reuma.

Zie ook het Makkelijk Lezen Plein voor informatie en leestips voor kinderen die dyslectisch zijn.

(td)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding