Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet de titel van het boek? over 2 luiaards die in een bos wonen...

Ik ben al tijden op zoek naar de titel van een boek dat ik in 1983 voor school gelezen heb. Ik meende dat het de luiaards heet maar als ik dat google vind ik het boek niet. Het gaat over 2 mensen die in een klein huisje in het bos wonen en niet naar buiten durven omdat ze denken dat het nog oorlog is. De oorlog is inmiddels afgelopen. Eindelijk besluiten ze het huis te repareren en dan gaan ze alsnog dood, ik dacht doordat ze op een mijn stappen of omdat er een vergissing wordt gemaakt. Ik weet het niet meer precies maar als iemand me op weg kan helpen dan ben ik een jarenlang trauma kwijt :-) nee hoor, zo erg is het niet maar ik ben wel heel erg benieuwd of iemand weet wat de titel van het boekje is en wie de auteur is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
689

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is het boek De ontaarde slapers van Ward Ruyslinck.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat is het! Dat scheelt me heel veel denkwerk! loop er al een aantal jaar mee rond. Goed hoor, bedankt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding