Wat is voor mij een goed boek?

Ik lees NOOIT boeken, behalve op vakantie. De boeken van Dan Brown heb ik allemaal in 1 ruk uitgelezen, die vond ik echt tof. Weet iemand boeken cq schrijvers die mij dan ook zullen aanspreken? (binnenkort weer op vakantie dus)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

http://romanadvies.bibliotheek.nl/
tik daar bij zoeken dan Dan brown in
druk met je muis op Adviseer
en hij gaat zoeken naar schrijvers die ongeveer het zelfde schrijven.

(je kan ook nog aangeven of je het verassend wil hebben)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Vanwege netwerkrestricties kan ik allen de link plaatsen.

Er zal vast wel wat tussen staan.

Succes met uitzoeken en en fijna vakantie!

Toegevoegd na 31 seconden:
fijna = fijne
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De boeken van Nicci French zijn ook heel spannend ook deze lees ik in een keer uit. Of Karin Slaughter die zijn ook heel spannend. Succes met je keuze
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De boeken van Geert Kimpen:
- De geheime Newton
- De kaballist

Erg mooi, ik had ze in het vliegtuig al bijna uit ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Nic Costa-reeks van David Hewson

Raadpleeg de bron voor meer informatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer de Millennium trilogie van Stieg Larssen eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die is hartstikke goed,daar kan meneer brown nog vele puntjes aan zuigen! Jammer dat de man zo jong is overleden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik moet zeggen dat ik ook zwaar onder de indruk was van de Millennium Trilogie.
Stak ook heel wat geloofwaardiger in elkaar dan iemand die uit een helicopter springt met een klein stukje stof (zijn jas ofzo) en die dan zonder noemenswaardige verwondingen beneden land...
Desalniettemin vond ik het Bernini Mysterie verder zeer leuk om te lezen hoor :)
Robin Cook - medische thrillers

Karin Slaughter - thrillers (eenmaal begonnen, kun je niet meer stoppen)

David Baldacci - thrillers (leest lekker weg)

Lee Child - Thriller/avontuur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
David Baldacci was na Dan Brown mij keuze. heeft inmiddels al heel wat boeken uitgebracht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Acht, door Katherine Neville dit is een echte aanrader beter dan Dan Brown
Koud Bloed , door Tess Gerrittsen Nederlands en onaards goed
Wintermaan, door Dean Koontz leg je niet wqeg voor het uit is
De Gaudi Sleutel, door Emer Martin in dezelfde stijl als Dan brown
De dochtervan de godin door Joan Lambert over de prehistorie erg goed geschreven
De volgende schrijvers spreken mij ook erg aan
Tom Clancy, Eric van Lustbader, Dean Koontz , Jeff Geraerdts,