Ik moet een almanak (jaarboek) met het thema geheimen, heeft iemand nog ideeen voor de layout met betrekking tot dit thema?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (2)

Dat zou ik dan in de vorm van een dagboek met een slotje erop doen. Die zijn kant en klaar te koop, maar je zou het ook zelf kunnen proberen te maken.

Je zou een stuk tekst erin achterstevoren kunnen schrijven, of ondersteboven.
Amadea
8 jaar geleden
leuk idee @amadea, een slotje erop. Voorkant layout: een mond met een wijsvinger ervoor die het gebaar ssst maakt. De teksten in het jaarboek kun je in een envelop doen en inplakken, waardoor je niet eenvoudig de teksten kunt gaan lezen, eerst moet de enveloppe open. Teksten kunnen in cryptische omschrijvingen zijn of in raadsels. Vroeger schreef ik met een vriendin met sinasappelsap. Dat kon je dan niet lezen, behalve als je er met een strijkbout overheen ging. Je kunt je jaarboek opleuken met geheime kaarten. Dus een plattegrondje maken met waar je bepaalde gebeurtenissen had, ipv de locatie direct op te schrijven.