Uit hoeveel delen bestaat de serie Cherub van Robert Muchamore?

ik heb de boeken deel 1 t/m 5 uit de bibliotheek geleend. en deel zes koop ik op online, hoeveel delen bestaan er verder nog?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

CHERUB: The Recruit (April 2004)
CHERUB: Class A (October 2004) (also known as The Dealer in USA & The Mission (UK bookclub edition))
CHERUB: Maximum Security (April 2005)
CHERUB: The Killing (October 2005)
CHERUB: Divine Madness (April 2006)
CHERUB: Man Vs. Beast (October 2006)
CHERUB: The Fall (March 2007)
CHERUB: Mad Dogs (October 2007)
CHERUB: The Sleepwalker (February 2008)
CHERUB: Dark Sun (World Book Day novella) (March 2008)
CHERUB: The General (September 2008)
CHERUB: Brigands MC (September 2009)
CHERUB: Shadow Wave (September 2010)

Hier vind je alle delen die geschreven zijn door Robert Muchamore.