waar kan ik boeken v.a. 1920 tot 1999 het beste verkopen?

Ik heb van een overleden familie lid veel spullen opgeslagen. Echter heb ik die plek nodig. Weet iemand waar ik deze boeken (dus sommige heel oud maar allemaal nog netjes) het beste te koop aan kan bieden?
Overigens heb ik ook nog heel veel LP's en Singles.

Er is ooit iemand bij geweest maar die bieden zo waanzing belachelijk dat ik ze nog liever weg gooit.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Via een veiling is het denk ook het handigst.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als er bij die grammofoonplaten ook heel oude zitten dan weet ik misschien wel iemand.

Het beste antwoord

Je kan ze ook online veilen op Catawiki.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
omdat catawiki iets nieuws is en marktplaats al heel bekend

Andere antwoorden (3)

Boekhandel de Slegte koopt in, maar er zijn ook veel antiqaire boekhandels die graag boeken van voor de oorlog kopen. Kijk op google bij jezelf in de buurt.
Als het er veel zijn en je geeft een lijstje, willen ze zelfs aan huis komen kijken.
9 jaar geleden
Ivana
9 jaar geleden
Ja, wat dacht je dan? Een andere mogelijkheid is ze per stuk te fotograferen en op Marktplaats te zetten. Dan kan je je eigen prijs bepalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Grammofoonplaten van artiesten uit de regio Rotterdam daar weet ik misschien ook wel iemand voor.
Via www.boekwinkeltjes.nl of via www.bol.com kan je ze zelf verkopen. Er zijn wel kosten verbonden aan het plaatsen van advertenties op die websites.

Je kan je verkoopprijzen van de boeken vaststellen aan de hand van en aanpassen aan de prijzen van vergelijkbare advertenties van andere tweedehandsboekenverkopers.
Antoni
9 jaar geleden
Via Marktplaats kan ook.