Komt er nog een vierde boek van de serie "het Erfgoed", van Christopher Paolini?

Ik lees de boeken van de serie het erfgoed, ze zijn erg leuk . Alleen hoorde ik laatst dat de schrijver (Christopher Paolini) dood zou zijn.. zeker weten doe ik dit niet, dus vandaar. Eerdere boeken van deze serie zijn: Eragon, Oudste en Brisingr.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat komt. De meest recente voorspelling is in Kerstmis 2010 of in de lente van 2011:

http://www.amazon.com/gp/forum/cd/discussion.html/ref=ntt_mus_ep_cd_tft_tp?ie=UTF8&cdForum=FxWDMAI1IEJDM9&cdThread=Tx2KBGZ7W168DPA

Er bestaat inmiddels al wel een boek met voorspellingen van wat er in deel vier gaat gebeuren - zo populair is de serie dus. Allemaal fantasie, maar wel leuk om te bekijken misschien:

http://www.amazon.com/What-Will-Happen-Eragon-Inheritance/dp/1569757283/ref=tag_dpp_lp_edpp_ttl_in_f

(RJ)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je het opzoekt op Wiki,kun je daar lezen,dat er idd nog een 4e en laatste deel verschijnt. Over zijn dood wordt niet gesproken,dus hij zal nog wel onder ons zijn.