leeft detlef R. uit het boek christiane F. nog?

ik heb laatst het boek Christiane F. het verslag van een junkie gelezen en vond het erg ontroerend maar nu vroeg ik me af of Detlef R nog leeft. weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
22.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.vice.com/en_uk/read/detlev-lives-447-v17n6

Antwoorden (2)

"Hier is een tekst uit de Limburger van 2004 over Detlef:
Hoe het met Detlef is, haar eerste échte vriendje en de jongen voor wie ze, bang hem in zijn verslaving te verliezen, ook die eerste keer heroïne probeerde?
Ze weet het niet, schudt haar hoofd. Zoals ze ook niet weet hoe het met die andere vrienden van toen gaat. Het Duitse weekblad Der Spiegel ging enkele jaren geleden op zoek naar de andere Kinder von Bahnhof Zoo. En vond Detlef. Na zijn vrijlating uit de gevangenis rijdt hij nu in busjes gehandicapten door de stad. Hij is clean en heeft een vriendin."

Volgens een Duitse site deed hij dat werk in 2008 nog steeds en zou hij al jaren clean zijn.

Op deze sites is ook meer info te vinden over hoe het nu (in ieder geval rond 2008-2010) met Christiane gaat.
10 jaar geleden
Nee...
https://nl.findagrave.com/memorial/196389274/detlef-rochner