Dat kun je bovenaan doen bijv. bij het hoofdstuknummer.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoiets: Hoofdstuk 1
14 juni 2013, Amsterdam
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via de toetsen op je toetsenbord....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de vraagsteller een duidelijk andwoord wil zal er eerst een duidelijke vraag gestelt moeten worden.

Andere antwoorden (1)

Het lijkt mij het mooiste en duidelijkste als je de tijd en plaats bijvoorbeeld in schuin schrift weergeeft (italic). Dan is het de lezer vrijwel direct duidelijk, en valt de plaats/tijdstip niet "weg" tussen de andere woorden en blijft het denk ik eerder "hangen" bij lezers. En ook reuze handig als iemand tijdens het lezen die tijd/plaats even niet meer weet, want een schuin gedrukte tekst is makkelijker terug te vinden en je hoeft dan niet "eindeloos" terug te zoeken.