Weet iemand waar ik het boek "Mijn Hond Money" van Bodo Shäfer kan vinden?

Ik zoek het al een tijd, maar kan het niet vinden. ( om te kopen dan he, ik ben het niet kwijt of zo)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bel even met de uitgever Verba BV in Soest: 033 - 4612684 Als het niet meer leverbaar is dan zul je het in het 2e-hands segment moeten zoeken, bel met dieverse afdelingen van deslegte (de site is nooit compleet, gewoon op een rustig overdag moment (11:00 of zo bellen, afdeling 2e-hands vragen en na laten kijken of ze hem hebben. Vul anders je gegevens op de site boeken ruilen in: http://www.boekenruilen.nl/br/br_catalog_book_details.php?isbn=9789055134038 Uiteraard geen garantie, maar wie weet komt er eentje. Toegevoegd na 2 minuten: Oh ja, Verba heet tegenwoordig Ruitenberg: Naam: RuitenbergBoek B.V. Vestigingsadres: Birkstraat 141 Vestigingsplaats: 3768HE Soest KvK-nummer: 08057199 0000 Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Het lijkt erop dat het uit de handel is. Ik heb wel het isbn nummer gevonden. Wellicht helpt dat je verder:ISBN 9789055134038 Ik denk dat je bij tweedehands boekenwinkels en op marktplaats de meeste kans maakt. Plaats daar eens een oproepje...

Je kan het hier proberen? Weliswaar zeer oude advertentie, maar als mailadres nog actief is, kan je mazzel hebben dat deze boeken niet eerder al verkocht zijn ;) Ik heb een stapel boeken te koop: - Beleggen voor beginners (Arno Reekers en Peter van der Tuin); - De 100 beste aandelen ter wereld (Luc van den Borre en Geert Wellens); - Wegwijs in beleggingsfondsen (Pieter J. Bos); - Bereik je eerste miljoen (Bodo Schäfer); - Mijn hond Money (Bodo Schäfer); - Financiële tips (Bodo Schäfer); - Maximum Achievement (engelstalig boek door Brian Tracy); - The richest man in Babylon (engelstalig boek door George Clason); - A random walk down Wall Street (engelstalig boek door Burton Malkiel); - Eenvoud loont (Adriaan Hiele). Mail mij als je geïnteresseerd bent. ***********@wanadoo.nl

Bronnen:
http://www.nationalemarkt.nl/showthread.php?t=264

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100