Weet iemand waar ik het boek "Mijn Hond Money" van Bodo Shäfer kan vinden?

Ik zoek het al een tijd, maar kan het niet vinden. ( om te kopen dan he, ik ben het niet kwijt of zo)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Bel even met de uitgever Verba BV in Soest: 033 - 4612684

Als het niet meer leverbaar is dan zul je het in het 2e-hands segment moeten zoeken, bel met dieverse afdelingen van deslegte (de site is nooit compleet, gewoon op een rustig overdag moment (11:00 of zo bellen, afdeling 2e-hands vragen en na laten kijken of ze hem hebben.

Vul anders je gegevens op de site boeken ruilen in: http://www.boekenruilen.nl/br/br_catalog_book_details.php?isbn=9789055134038

Uiteraard geen garantie, maar wie weet komt er eentje.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh ja, Verba heet tegenwoordig Ruitenberg:

Naam: RuitenbergBoek B.V.
Vestigingsadres: Birkstraat 141
Vestigingsplaats: 3768HE Soest
KvK-nummer: 08057199 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het lijkt erop dat het uit de handel is. Ik heb wel het isbn nummer gevonden. Wellicht helpt dat je verder:ISBN 9789055134038
Ik denk dat je bij tweedehands boekenwinkels en op marktplaats de meeste kans maakt. Plaats daar eens een oproepje...