Waar kan ik een lederen hoes kopen voor mijn brevier (Getijdenboek)?

Ik heb een getijdenboek gekregen en wilde hier een lederenhoes met ritssluiting voor kopen, maar kan jammer genoeg geen online winkel vinden waar ze deze hoezen verkopen en hoop dat iemand van jullie mij daarmee kunnen helpen.

Mijn dank alvast,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Hier is een site waar met leren hoezen verkoopt voor bijbels en liederenbundels.

Het is natuurlijk afhankelijk van hoe groot jouw boek is,
maar er staan verschillende hoezen op met ritssluiting.

http://www.dienst-en-zo.nl/catalogsearch/result/index/?q=beschermhoes+voor+boek&mode=list&p=4
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u wel momopoyolo +!

Andere antwoorden (1)

Ik zou naast online zoeken ook eens bij een lederwaren winkel kijken. Heb ooit in zo'n winkel gewerkt en als het goed is hebben ze legio mappen/hoezen met rits in verschillende kleuren en maten. Kun je gelijk even kijken of het de juiste maat is of niet - lijkt me handiger dan online te kijken omdat je dus gelijk kunt kijken of het past of niet.