ik ben opzoek naar een boek die lijkt op de duivel draagt prada van Lauren Weisberger maar dan in de top van het bedrijfsleven?

Hij moet dus een fictief een indruk geven hoe het aan de top van het bedrijfsleven er aan toe kan gaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bijvoorbeeld:

Project Eva / Judy Lohman

Auteur: Judy Lohman pseud. van Diety Oppendijk en Junte Lohman
347 p
Uitgave: Amsterdam [etc.] : Archipel, cop. 2009
ISBN: 9789063055561

Een vrouwelijke manager krijgt in de nieuwe bestuursvoorzitter een geduchte tegenspeler van hetzelfde geslacht.
---------------------------
Blink : herinneringen aan een dot.com : roman / Francisco van Jole
125 p
Amsterdam : Meulenhoff, 2011

In een jong internetbedrijf houden ambities en prestaties niet altijd gelijke tred.
ISBN: 90-290-7101-X
trefwoord:
Internet
Bedrijven
------------------------------

Aleen in het Engels:

In office hours / Lucy Kellaway

342 p
London [etc.] : Peguin Books, 2011
Oorspr. uitg.: London [etc.] : Fig Tree, 2010

Twee vrouwen die voor dezelfde oliegigant in Londen werken worden verliefd op collega's, hetgeen zorgt voor veel onbegrip en problemen in hun omgeving.
ISBN: 978-0-241-95076-0
Taal fictie: Engels
Genre: Romantische verhalen, Humoristische roman