Hallo, Momenteel ben ik bezig met een prentenboek voor kinderen met een eetstoornis. Wie weet waar ik deze het beste/goedkoopst kan laten drukken?

Het boek is ongeveer 35 bladzijdes. Iedere bladzijde bestaat uit de helft tekst en de helft plaatjes. Het boek moet een harde kaft krijgen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hangt helemaal af van de oplage. Eén exemplaar zal relatief veel duurder zijn als 1000 exemplaren. Het goedkoopste bij een kleine oplage is : ZELF, maar dat kost je wel veel tijd.

Anders zijn er nog online, shops die het van 0 naar een boek maken. Prijzen weet ik niet, want dan moet je eerst het boek invoeren:

http://www.ezbook.nl/projects/create?pk=f502b18879e6762e827702fdab10c28a
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Ik wil minimaal 100 exemplaren. Het boek (illustraties + tekst) is al bijna af, een grafisch ontwerper zet het in een goed format dus alleen het drukken moet nog.
Je kunt het boek laten uitgeven. Boekscout bij voorbeeld neemt dan de kosten voor zijn rekening. Je geeft het boek dan wel uit handen. Wil je dat niet dan kun je het bij hun ook in eigen beheer uitgeven. Je kunt hiervoor een offerte aanvragen. Een dergelijke uitgever is Free Musketeers.
In bron 3 nog een website van een bedrijf dat boeken drukt en daarbij zijn prijzen vermeldt.